|
|
|
|---|---|
|
Hej! Har läst en del gamla trådar om vinterdäck där bland annat gy ug extreme omnäms. Men dom däcken har ju ersatts av ny modell men jag har fått ett rätt bra pris på uppsättning nya extreme. Ni som haft dem ett par år, vad har ni för erfarenheter. Har ni varit nöjda? Mvh Martin | |
|
Ingen? Är väl inget ovanligt däck? Mvh Martin |
|
| Hamnade mitt i fältet i detta test, Länk | |
|
Jag har sett en del tester som kortfattat säger vinnare 2010, bland de bästa 2011, mittenfältare 2012. Tänkte mest höra om någons egna erfarenheter. Har nämligen fått pris på en uppsättning som är 2k lägre än nya modellen av gy. Mvh Martin |
|
|
En polare har dom, han är nöjd. Har du köpt dom än? |
|
|
Ja, blev såna. Än har det inte varit speciellt halt, så framtiden får utvisa om jag blir nöjd. Mvh Martin |
|
| Kahn-d har det snöat hos dig under dagen och känns däcken? Är själv inne påå skaffa nya till 525 är mellan GY och Michelin Ice | |
|
Idag var det både snö o is på vägen o kan inte påstå att jag är nöjd med mina... Slira o sladda hela vägen till jobbet så gott som.... BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
Catch_me: har bara kört en sväng till affären än så länge, typ 4 km, och på den lilla turen kändes det bra. Inga konstigheter med grepp alls. Men det är ju så kort sträcka... Mvh Martin |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.