AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilvård
2.794

Erfarenhet av Ditec Göteborg

Gu
204
Gusvigilante
Audi A6 Avant quattro -16
BMW 320 xdrive M-sport
Fick ett erbjudanden hem, med anledning av nybilsköp, från ditec i Göteborg. Det var halva priset på lackförsegling och lite annat, 1400 spänn istället för 3300. Nån som har erfarenhet från dem eller denna behandling?
Visa användare
2.841
Robert Lundberg
BMW 420d -16
MB SLK 250 -13

Det finns flera Ditec i Göteborg och kvaliteten på jobbet skiljer sig säkert mellan anläggningarna. Jag har tidigare lämnat hos Ditec Alltrekond Göteborg och varit supernöjd fram tills nu sista gången då resultatet var riktigt dåligt. Synliga polerrosor, klantigt målade stenskott och usel invändig rengöring. Riktigt besviken, men det skiljer sig nog mellan de olika Ditec och i mitt fal tror jag det berodde på ägarbyte eller ny personal, eller bara en j*vligt dålig dag. Så färska rekommendationer är nog en bra idé med ny bil.
Gu
204
Gusvigilante
Audi A6 Avant quattro -16
BMW 320 xdrive M-sport
Tråkigt att det blev dåligt sist. Erbjudandet var från Ditec i Mölndal.
sj
77
sj0blom
Mercedes C220d kombi
1400 spänn?
Låter ju helt otroligt billigt! Fick ett erbjudande från Ditec här uppe i Stockholm och det låg på närmare 4.000 inkl glasbehandling. Iofs var det på en "ettårsbil", så det är väl skillnad då.

Tog inte det, eftersom jag behandlade nya bilen i vintras på Well Kept i Solna. Supernöjd med resultatet, den blir helt sjukt blank och fin när man tvättar den. Dessutom otroligt lättvättad med högtryck och svamp, smutsen "rinner av" och kvar blir en glänsande bil, trots att den bara har vanlig vit solidlack :-)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.