AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.688

Fälgfixarna i Helsingborg, erfarenheter?

ZT
164
ZTreCoupe
520d M-sport/performance Touring -12
Någon som har erfarenheter av dessa?
Tänkte lämna in mina fälgar till vintern och få dem
vidgjorda.
Sp
852
Space-X-plorer
325CiA -93 Silver
e inne på samma sak. Polare till mig va där inne hos dom (i mörarp utanför hbg) o skulle snacka med dom. Då såg han hur de arbetade. Han sa att de såg mycket fint ut. Han funderade själv på att lämna in sina fälgar.

Finns på icq: 60288954

Visa användare
1.665
Dandelue
540iA Touring -94
Polaren lämnade in ett set Schnizer fälgar där som såg riktigt risiga ut (kantstötta, lossad lack, och saltcorrision). Efter ca. 8 mån. fick han tillbaka dem efter mycket påtryckningar, tillsammans med en räkning på 12.500Sek.!!! Tro mig fälgarna såg nya ut. Helt otroligt tänkte jag! Nu är snart sommaren slut och polaren har haft dem på bilen ca. 3 månader. ...Lacken har börjat släppa runt luft munstyckena vilket innebär att corrisionen börjat komma tillbaka på de chromade fälgkanterna så nu ser de förjävliga ut igen! Personen i fråga tar mycket bra hand om sina grejor så det är nog inte hos honom problemet ligger... Tycker bara att reparationerna borde hålla lite längre för dom pengarna... så i vinter får de tillbaka fälgarna, och förhoppningsvis får han tillbaka dem snabbare och utan räkning denna vända...

Danne

H U M A N R A G E
Länk
Visa användare
1.665
Dandelue
540iA Touring -94
Förlåt... inte cromade fälgkanter, polerade aluminium kanter.

H U M A N R A G E
Länk
Låter mkt märkligt!!
mina fixade på 2 veckor kalas skick håller jätte bra
renovering ( slip,puts ,lack)4 st 8,5x17 (inkl rikting svarvning av 2 av dom) totalt 3000:-
Bland dom få i Sverige som kan svetsa i udda legeringar, och ibland fixa "omöjliga" skador.
Brukar göra bra jobb.

Dom konakde för ett tag sedan ju, hur gick det egentligen fortsatte dom som vanligt eller?

www.bimmer.nu
sidan för bmwtokar!
Är det som pcdoktor säger,vilket jag inte betvivlar så vet man aldrig vem som tagit över.Det är ett tag sen jag hade med dom att göra,men på den tiden i alla fall var det ett mycket seriöst företag.

Es
332
EsaPekka
BMW 635 -81
Fixade min i Mörarp, resultatet bra och gjorde det med mycket kort varsel. Var dock lite oförsiktig när bilen lyftes :-(
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.