|
|
|
|---|---|
Peter2001 |
Ni som har 320 eller 325:or E36 från -92 -93 och bor i storstadsområden med full bonus... Vad betalar ni i försäkring? Det är ju ett rent helvete att ringa runt till bolagen för prisuppgifter. Telefonköerna gör mig galen :-( Vore mycket tacksam för svar! /Peter |
BeeMWe playboy |
Använd dig av deras tjänster på internet istället, på de flesta hemsidor kan d göra en direkt prisuppgift med den information du lämnar. |
Peter2001 |
Jag har försökt med det, men får oftast svar att bilen har särskilda egenskaper så att uppgift ej kan lämnas. Det beror på att det handlar om importbilar, vilket dom flesta verkar vara av e36:an |
|
Ring till Teletrade, eller besök hemsidan. Länk Har själv använt dom, snabbt, gratis, enkelt. Vroom |
|
Krister L |
Var lite försiktig med Teletrade... Tyckte själv att det var ett enkelt och bra sätt att kolla lägsta premien. De lyckades dock inte sänka min nuvarande premie som är 8500 kr/år. När jag sedan ringe runt själv några veckor senare lyckades jag komma ned till ca 5500 kr/år hos flera bolag utan några anstängningar.... (Jag har dock ingen E36:a) //Krister |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.