|
|
|
|---|---|
|
Hej! Har 1 utav flera fel jag behöver hjälp med.. Direkt efter jag låser bilen på dosan går larmet?? Jag kan skruva lite smått själv oxå så om ni vet boven av detta är jag grymt tacksam. Batteriet i bilen är i bra kondition Och rätt sort. dock har jag ej programera bilen med detta batteri för att just nu måste jag låsa på dosan sedan skynda mig att plocka av minus polen :(Eller om ni vet hur man kopplar bort larmet helt? MVH BMW 4 life | |
|
Går larmet direkt efter att du låst eller först efter ca en halv minut ? I sånt fall så prova att trycka två gånger på lås knappen på nyckeln, då kopplas rörelse sensor och lutningsgivare bort. Om larmet då inte längre startar är det troligtvis någon av dessa som krånglar. Bäst är det i alla fall om du åker till en verkstad och kollar felkoder eller köper en läsare själv som du även kan ha nytta av i framtiden. |
|
| Hej o tack för ditt svar! Nej efter cirka en halv min :( jag har provat tryckt 2 gånger men det är lika ändå.. Fönsterhisster på förare dörren är trasig kan detta göra så detta spökar? Sen är de nybytt batteri men ej inprogrammerat med det eftersom jag får låsa på nyckeln hela tiden ... :/ | |
| Hej o tack för ditt svar! Nej efter cirka en halv min :( jag har provat tryckt 2 gånger men det är lika ändå.. Fönsterhisster på förare dörren är trasig kan detta göra så detta spökar? Sen är de nybytt batteri men ej inprogrammerat med det eftersom jag får låsa på nyckeln hela tiden ... :/ | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.