|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hej. Någon som kör med dessa däck? Är de gatlegala? Jag läste någonstans att är mer anpassade för bana? Jag kör verkligen inte bana men vill byta däck till nästa år till några riktigt bra. Jag har även kikat på Continental PS5 och goodyear f1 asymmetric 2 som fått riktigt Bra betyg och verkar prisvärda. Tankar och idéer? | |
|
Bättre finns inte... Orginal på alpina b10... |
|
|
Jag har haft Michelin Pilot Super Sport på min bil i några månader. Suveräna däck. För sportig körning är de klart överlägsna allt annat jag provat, förutom R-däck. Det kan säkert finnas däck som är bättre ut komfortsynpunkt, men PSS gör definitivt inte bort sig i det avseendet heller. |
|
|
Jag har också just Pilot Super Sport på min M3, det är enligt Michelin speciellt framtaget för sportig körning med vassare bilar och jag tycker greppet är otroligt bra. Absolut godkänt för gatbruk och det märks ingen skillnad på komfort/ljud i mina öron. Med vänlig hälsning Peter |
|
| Kul att PSS finns i fler dimensioner nu, tex till z4m (oem). Synd de inte fanns för några månader sedan :/ ...fast mina nya PS2:or är Super de också :) | |
|
Ja fast jag ska ha a la CSL som jag har nu: 235/35 & 265/30 19" :) |
|
| Jo, jag vet, de e för jävrit! :) | |
|
Gött :) Kör du med din Zäta över vintern? Några planer för din kärra framöver? |
|
|
Nah, den får stå å skräpa i garaget genom hela vintern. Inget planerat förrän till våren, men de e mest båring underhållsgrejer. Själv då? |
|
|
Det gör du rätt i! Nja, ska köpa en uppsättning fälgar och däck till. Sedan blir det en ny växelspaksknopp, lacka om fronten nästa år så man får bort de få irriterande stenskott som finns. Rekond vid påställning, sen bara köra och njuta :) Vi måste styra upp någon träff till våren. Jag bor i Växjö så det är ju hyfsat söderut :) |
|
| Jawohl! | |
|
Jag har en uppsättning över av dessa michelin super sport 245/35 r19 265/30 r19 Helt nya med dock monterade på alpinafälgar som oxå säljes... |
|
| Johnstefan, bild på dom? pris? | |
|
22000kr med fälgar inkl trycksensorer Bara däcken 10000kr. |
|
| okej, vart finns dom? | |
|
I göteborg... Kan skickas om du betalar :-) |
|
|
Hm, hade ju vela se dom :) |
|
|
Verkar inte kunna gå att lägga in bilder här... Kanske kan mejla till dig? allt är helt nytt! |
|
| Ladda upp bilderna här Länk klistra sedan in länken i tråden. | |
|
Länk Länk Länk Länk Länk |
|
|
Sweet, undra om dom passar till e36.... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.