|
|
|
|---|---|
| Funderar göra facelift på f10.Det ska byta lykter fram, bak, sttötfångare fram, ljus modulen. Vad mera ska jag byta? | |
|
Skippa det tycker jag. Men ska du verkligen genomföra projektet så har jag för mig att det även skiljer vissa saker invändigt, t.ex skärmen. Har du Xenon nu och ska byta till facelift xenon så gör du ett nedbyte!! Dem gamla äldre strålkastarna har ledblinkers, vilket inte lci har. |
|
| Du får byta backspeglar och skaffa täcklocken till framskärmarna där blinkers satt. Dessutom byta njurar och den delen av stötfångaren som omgärdar njurarna | |
|
Kan det vara värt besväret? Jag såg en ny 5 serie sedan igår visst var den snygg där framme. Såg inte andra änden. Förresten byter jag kanske till den nya X ettan när den kommer 2015. Vill sitta högre. |
|
|
Utöver stötfångaren fram så är de yttre förändringarna subtila, så jag håller med ovanstående talare. Och som Alleexs skriver - vill du inte gå tillbaka till vanlig glödlampa för blinkers måste du fixa LED-strålkastare. ---- BMW CS/SC #6212 |
|
| Frågade Bmw åtf om LCI facelift på F10 2011års skärmen är samma lykter fram och back samt stöttfångare fram måste bytas med en tusen lapp extera kan man köpa M stöttfångare. Det som blir kvar är ljus modul +programering och sido spegel om man vill. Hoppas Bmw lansrear facelift paket som före. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.