|
|
|
|---|---|
|
Jag letar efter en firma/person som sysslar med kolfiberdrapering och som gör riktigt bra jobb? Helst i Stockholm. Jag har en frontläpp som är borrad på frontspoilern. Den behöver antingen lackas om pga lacksläpp eller så har jag nyligen funderat på att kolfiberdrapera frontläppen för att matcha taket som är av kolfiber. Om den ska draperas så vill jag såklart att resultatet ska se ut som den kolfiber som taket har eller så likt som det går så att säga. Tipsa gärna om ni vet en firma/person i Stockholmsområdet alternativt utanför som kan ta sig an detta jobb? "BMW, probably the best car maker in the world.." | |
|
Vill inte göra "reklam" på autopower så skicka ett PM så tar vi det därifrån. Har en folieringen företag i Stockholm. |
|
| 3MW, har skickat PM till dig. Finns ditt erbjudande kvar? :-) | |
|
Drapera med äkta kolfiber själv, så jävla svårt är det inte...Foliering är B. Jag har själv lämnat iväg "några" (invändiga!) paneler i min E36 som skal draperas med äkta kolfiber av en bekant vars jobb är just att bygga diverse saker av kompositer...Han säger att det är en hel del jobb, MEN, med tålamod så blir det riktigt bra, inte gratis förstås men ljusår snyggare/bättre än foliering. Det som skall draperas i mitt fall är dels mittkonsolen samt delen på handskfacket, kommer kosta ca 3700 inkl returfrakt, men då blir det helt i klass med en originaldel, som kostar ca 10000, om den nu hade gått att beställa (nicht mehr lieferbar...) Anledningen till att jag lämnar iväg är att epoxi är inte nyttigt för fem öre. Finns även en engelsk firma som gör dessa jobb, dock så kostar det typ 5000 (i mitt fall). Googla! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.