|
|
|
|---|---|
| finns det såna till e 32, nån som har nån aning? | |
| Varför i hela världen vill du få en BMW att likna en LEXUS?? | |
|
...er det en sådan variant du mener ? Länk ...Sail;...holder med dig....hvorfor ? V-max |
|
|
kanske inte vill ha en bil som ser ut som "alla andra" vissa vill tona sina rutor vissa vill inte osv.. bara o inse alla har olika smak personlingen tror jag det kan bli snyggt med lexus lysen bak på en e32 :) |
|
|
sail: det e så jävla snyggt med runda lysen bakom genomskinligt plast. låt oss titta lite närmare på bmw 7 seriens baklysen 94 framåt tex... är inte dem snyggare än gamla modellen?? jag svär snart byter jag arsle på min 730 till nya modellen så snygg e den rumpan!!! :-) |
|
| bmwE9: jo d e såna jag menar fast den där var till fel kaross. jag behöver till e 32 93a | |
| stene:håller med bakpartiet på e38 skulle man montera på sin e32:a skulle bli snyggt! fast e nog enklare o köpa en e38 i stället då får man ju den snygga fronten på köpet *ler* | |
|
E38an är gudomligt vacker, snygg, ståtlig, stilig,... ja.. alldeles, alldeles - UNDERBAR! (finner inte riktigt rätta ordet...) |
|
| FET kanske det var jag letade efter =)? | |
|
ja håller med! FET e vad den är! om nåt år så har man en själv om allt går som det ska! :) |
|
|
Såg lexusbaklysen på carfashions 325:a (e36:a)....tyckte det var grymt snyggt. Men dom är tydligen jävligt dyra // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
bmw e 32: jo e 38an e för jävla fet men det e priset oxå. 120 uppåt. tyvärr... ¤snyft¤ o köpa en krockad o reparera då hamnar jag ändå på typ 120. såg såna på skroten ,vad lessen man blir... men e man tillräckligt galen (läs desperat)så kan man faktist flytta över bakplåt, baklucka, frontplåt huv, lysen, halva framskärmen osv. har tittat, mätt, skissat o skit. kan inte låta bli jag e ju bilplåtis :-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.