|
|
|
|---|---|
|
Hej, Vi har får snart vårt andra barn och Kia Sportage -12 känns redan liten med ett barn. Vi vill ha en större och funderar på en begagnad BMW. Om får loss följande 520d för 165kkr. Blir det en bra deal? Någon bättre alternativ? Vi har ca 200kkr och behöver inte vara just BMW. Länk Tack! | |
| Om din gräns är 200 plus lite moms så skulle jag lätt kolla vidare mot f11. Ex Länk | |
|
Det är mycket osannolikt att Hedin prutar 20.000kr på en så lättsåld bil som en 520d. ------- //Lövet |
|
|
Jag skulle nog också försöka hitta en F11 tror även den står sig bättre mot en E61 så det är värt dom extra pengarna. Länk Länk Länk Länk Länk Mvh Ubbe |
|
| Jo men får ingen F11 för 200 som max gräns. Han har inte skrivit 200 plus moms! | |
| Dom länkade bilarna är ju väldigt släta och saknade till och med comfort paket. Det är inge kul bilar. | |
|
I Tyskland finns det massor av 520d F11 för en så bra bit under 200tkr, så på att de är reggade och klara för under den summan. Oftast med navi, ibland med krok och alla jag kollade hade värmesitsar. Dock inte ofta miltal under 15000. Så kan man tänka sig en mer snikbetonad BMW, varför inte ta in en? |
|
| Detta är ett bättre alternativ: Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.