AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
1.693

Värdering av Bmw 535

Vad skulle ni ge för ett bud på denna Bmw 535 2006.

Länk

Min tanke är kring 150.000kr

Tar gärna emot synpunkter.

Med tanke på miltalet och att det är enda ägaren så är priset han begär helt okej. 150tkr är ett dåligt bud.

Ägaren verkar väldigt petig och ordentlig så om skicket är gott och allt stämmer hade jag betalt vad han begär, möjligen dra av 3tkr för att kunna köpa vinterbakdäck av samma typ som fram.

Det är sådana säljare jag gillar!
Bra utrustad svensksåld bil!
Hade det varit en facelift hade det varit perfekt, tycker nog den skall ner mot 150-160 tkr...

Stephan du brukar ju alltid jämföra med tyska bilar, denna får man ju för 150tkr Länk? kanske inte lika bra utrustad och lite äldre är den ju.

Mvh Ubbe
Ba
803
BaNaN85
BMW 325ti - 01
Skatten ska betalas, nästan 6000:- ?
Man betalar ju inte hela skatten på en gång.
Finnubbe: Den du länkar har vare sig parkeringsvärmare eller panorama dessutom har den inte komfortstolar. Däremot har den haft 2äg och säljs av en ickeauktoriserad handlare. Frysa och inte få se himlen är ingen hit. Den är inte jämförbar.

Den tyska ska vara billigare än en 1ägares bil som säljs direkt av ägaren. Om det stämmer att säljaren lämnat in den på lackbehandling varje år och om miltalet stämmer, är priset helt ok. Om alla säljare vore som Magnus Ohlin vore livet som begagnatköpare en fröjd. Nu har han dessutom sänkt priset till 163tkr. Bara att köpa alltså.

Jo den kanske inte var jämförbar. Men tycker att komfortstolar alt. sportstolar är en smaksak och även panorama det är något som oftast börjar strula. Det största som är till den svensksåldes fördel är då att den är svensksåld med en ägare och har parkeringsvärmare.

Finns ju andra tyska bilar som gått lite längre som har parkeringsvärme:

Länk
Länk

Men det är bara att åka och kolla på bilen och få ner priset till 155tkr och slå till! Och du har gjort en fin affär.
Ri
957
RiBBaN_
V60 T6 R-design -22

Riktigt fin bil. Synd det inte var svart inredning utan trälisterna. Jag skulle personligen kunna tänka mig att betala ca 150. Bra historik och skicket verkar kanon :)
Har erbjudit återigen 150 tkr för bilen !!
Ingen verkar nappa på 173tkr , har redan sänkt till 163tkr.
Får väl vänta och se , dock fattar jag inte att man nekar till 150tkr cash.

Från 173' till 150'? Skulle inte tro det. Tycker också det är snålt av TS. Bilen ser väldigt fin ut och är nog värd sina pengar. 158' tycker jag borde gå med tanke på bakdäcken (s+v).
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.