AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
1.019

LARMET GÅR OAVBRUTET ? GÅR EJ ATT STÄNGA AV ?

Ji
1
Jimmy1993
BMW 535i -1997
Hej. jag har en BMW 535i års 1997. igår skulle jag koppla ur mitt ljud. alltså baslådan o slutsteget medans tjejen städade bilen. jag lyfte aldrig bort polerna från batteriet, för det behövs ju ej som ni vet. man skruvar bara upp muttern och lyfter av kabeln. men så skulle min flickvän gå till andra sidan och städa där. men när hon öppnade dörren gick larmet igång ? det går absolut inte att få av. testat med både fjärren på nyckeln och låst o låst upp med vanliga nyckeln.
Jag har även lyst bort polerna i hopp om att den ska "återställa sig" men så fort jag lägger på polerna så går larmet igång igen? larmet slutar även efter ett tag men alla blinkers blinkar fortfarande o larmet går igång efter ett tag fram o tbx ?

- Ja jag har stängt alla dörrar och allting riktigt
JAG ÄR I SNABBT BEHOV AV HJÄLP DÅ JAG SKA HA MIN BIL PÅ MÅNDAG ATT ÅKA TILL JOBBET ! NÅGON SOM VET ? PLZ ??????

Brukar räcka med att starta motorn för att för att stänga av larmet. Nyckeln med larm lås/av brukar ej vara till någon hjälp...
Kan vara en sensor som strular också. öppna och stäng alla dörrar baklucka och prova igen.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.