|
|
|
|---|---|
|
Ja har kollat runt lite på angel eyes för min e39a, har org xenon på den, kollade nyss på hova.com på FK varianten, Länk ja finner dock inget kit för just mitt xenonkit? Kollat runt lite på schmiedmann men de är lite väl högt pris för min smak. Hört att FK varianten ska vara ganska så bra, tips är varmt välkomna! Mvh | |
| Kan även tillägga att bilen är från 98a, om det har någon betydelse. | |
|
om jag va du så skulle jag antingen köpa DEPO från ebay eller original hella begagnade. köpte mig nyligen original hella för 2000kr det va det värt fastän ena justerskruven var av. Fick med Org Xenon till dom också |
|
| Jag kikade runt lite på ebay och fann dessa : Länk hur kan ja vara helt hundra på att dessa passar? Om ja kikar bakom mina lampor så har ja en silver fyrkantig klump bakom, verkar finnas två versioner av xenonkitet, eller är de bara FK angel eyesen som har lite speciella? | |
|
Har kikat runt lite och tänkte höja budgeten lite och köpa från schmiedmann, skönt att veta att man får lite kvalité på sakerna man köper! Tänkte på dessa : Länk Men ett problem kvarstår än, eller ett litet missförstånd kanske? Såhär ser min "klump" ut på baksidan Länk Och såhär ser dom ut på Hella : Länk Enligt Hova med deras FK lampor så har dom samma " klump " som bild nummer två, och de ska inte passa om man har samma som bild nummer 1, dvs samma som jag. Gäller detta vid Hellas Angel eyes eller har ja missförstått nåt? Tacksam för svar! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.