|
|
|
|---|---|
|
Min navigator har grå bakgrundsfärg med min egen nyckel och får den vanliga gul/gröna bakgrundsfärgen när min fru använder sin nyckel. Var ställer man om färgen? Oxen 55 | |
| Jag kan inte 2013 men på min 2012 så skiljer färgen bara mellan perspektivvy och kartvy (betraktat uppifrån). Ändrasmed inställningen kartvy i navigatorn. Jag har inte kollat om det går att ändra fargschema. | |
|
Tack för din respons. Det är en ny navigator på 2013 som började tillverkas i juli. Och det konstiga är att hustruns nyckel ger en bättre bild med klarare färger till skillnad från min nyckel. Och vi använder samma kartvy?! Oxen 55 |
|
| Jag hittade en färginställning genom att tilta idriven till höger när kartan är framme. Man kunde välja mellan två val, vanlig resp. alternativ färg. | |
| Tack för hjälpen. Jag hittade ändringsknappen. Det lustiga är att jag kan inte ändra färgen och ena nyckeln har en färg och den andra en annan. Oavsett vilken nyckel jag använder så går det inte att ändra färgen. Det verkar vara ett datafel också. Dags för serviceavdelningen!! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.