|
|
|
|---|---|
M3ROB |
Hej!! Undrar vad en M3-93 coupe med 18" BBS RK II split fälg,khöler trimmad med alla kvitton,s-bok,11800mil,ej vinterkörd,T-lucka,E-hiss,larm,ej AC kan vara värd. Tack på förhand |
|
Värdet är väl aldrig högre än vad du som köpare är villig att betala för just den bilen. Har sett ett gäng M3or 93-95 annonserade för 110´ till 150´. Var nära att köpa en -95 med acc istället för 328an för ca.130´(annonserad för 135´)men ville ha lite pengar kvar till oförutsedda utgifter istället. Svårt att säga om M3an(lite speciell bil)men en icke M bil skulle vara svårsåld utan AC(eller åtminstånde billigare än genomsnittet). Skulle tippa på att ett pris kring 130´verkar rimligt förutsatt att milen stämmer och ej för många ägare. Henrik |
|
|
Tjenare. Först ska jag poängtera att jag är partisk i denna fråga då jag äger en Köhlertrimmad M3:a själv, men försöker svara opartiskt iaf. =) Avsaknade av AC är ett stort minus. Det drar ner priset ganska mkt. Och som he rik tycker jag att denna bil är värd runt 130.000:- om trimmet består av sportsystem, chip och filter. Men är det tex andra kammar, katersättningsrör, kolfiberinsug eller mappad så blir priset såklart högre. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Är det denna du menar, ser ju fin ut isf. Länk |
|
|
Sidoblinkersena är monterade för högt ett mycket vanligt fel på privatimporterade bilar det är åtminstone för min del väldigt irriterande,i övrigt ser den fin ut. MVH Stephan |
|
| Hur långt ned ska dom sitta då ? ser ju inte dumt ut... | |
|
ca:2cm över list,sitter iallafall orginal på E30n svsåld, Samma höjd på 328an imp(förmodligen någon kunnig montör) Henrik |
|
|
Tjenare. 2 cm över listen på M3 E36 ska det också vara. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
M3, M3, M3, En dag så, en dag så, en dag så =)) Finns på icq: 60288954 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.