|
|
|
|---|---|
|
Hej, Jag ska köpa vinterhjul (fälg + däck) och skulle vilja få lite inspiration från er andra. Har ni några bra tips på fälgar att köpa? Handlaren rekommenderar 17" - har ni några bra tips på snygga 17"? Lägg gärna in länkar till ert galleri så jag (och andra i fälgletartider) får se och inspireras av er bil :) Tack på förhand! | |
|
Hej, jag har inga direkta bilder på bilen med fälgarna, men tycker att de passar bra och att fälgen är snygg! Länk Vet inte ens om det är tillåtet att länka såhär? Mvh Henrik |
|
|
Dessa kör jag med. Länk Köpte ett set beg 19" M-sport i USA, bytte till vinter på 350n som bilen kom med och sålde sommar däcken. |
|
|
Med och utan vinterhjul: Länk |
|
|
Varför inte använda BMWs vinterhjulskonfigurator...? Länk ---- BMW CS/SC #6212 |
|
|
Efter lång tvekan valde jag att inte köra på originalfälgar (det sparade jag drygt 5000 kr på) och köpte fälgen RC Design 21 Titan med Hakka 8 från Molway. Fälgen ser riktigt bra ut, åtminstone på en svart bil. Länk |
|
|
Tack för era bidrag! Mycket inspirerande... som vanligt tenderar budgeten att gå uppåt ju mer man letar. Naab, du råkar inte ha någon bild med däcken på bilen? Tycker fälgen ser snygg ut som den är - men hur ser den ut på bilen? Vore trevligt om du hade en bild. |
|
|
jhellstrom: fina bilder! vad använder du för kamera? Iphone? |
|
|
Ja snygga bilder från jhellström! Dock är jag rätt säker att han inte använder iPhone fedemåns :) :) Jhellström, är det 17" du har på vinteruppsättningen? |
|
|
fedemåns: Tack. Vissa av bilderna är tagna med iPhone faktiskt. Men de med högre kvalitet är med Nikon D90. Alin, ja det är BMWs 17" fälg 327. Kan ju köpas förmånligt i Tyskland: Länk |
|
|
Fedemåns & Jhellström: My bad - min iPhone tar värdelösa bilder... eller så är det skit bakom spakarna ;) Tack för alla tips med länkar och bilder |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.