|
|
|
|---|---|
M3_BMW |
Skall köpa nytt sportavgas till våran M3 (E46). Vilket skall jag köpa? Vi kan inte bestämma oss. Funderar på Racing Dynamics, Hamann, Hartge, Schnitzer & G-Power. Vad är livet värdt utan en BMW. |
| Köp Kelleners Sport! :) | |
|
Kolla in mina Frilans sidor för updates om AC Schnitzer. Maila/Prata med Peter_Ilis om Hamann och sedan har ju redan Kellenersprofeten johann presenterat sig ;) |
|
bridgestone |
Köp "Ritter" sportavgs. mycket bra ljud...... |
| Johann: Får du betalt för att säga så där? Man kan ju nästan tro att du är sponsrad. ;) | |
|
Det hade varit trevligt men jag säger det av ren välvilja. |
|
M3_BMW |
Vem säljer Ritter i Sverige? Vad är livet värdt utan en BMW. |
|
Titta på www.ray.se Jag har ett trevligt system till mit M3:a med dubbla ljuddämpare. |
|
|
Kolla först o främst att systemet inte SÄNKER effekten... Ferrita har testat sina system... Begär intyg. Vill oxå ha kompressor..... |
|
M3_BMW |
Tror jag har bestämt mej. Det blir Hamann. Vad är livet värdt utan en BMW. |
| Tror du blir nöjd med ljudet oavsett vilket eftermarknadssystem du väljer, alla jag har hört låter bra. | |
|
Var och köpte mig en mikrofon inkl. 2 meter sladd igår och ska så fort som möjligt försöka få till en liten inspelning av orginalljud. Sedan blir det montering och inbränning + ny inspelning. Hamann låter trevligt, Peter demostrerade det tydligt på våran senaste ///M och Alpinaträff. Skall när jag vet hur man ska spela in på bästa sätt koordinera med johann och Peter om de ställer upp förstås. |
|
| Ställer självklart upp! Låter som en toppenidé. :) | |
|
M3_bmw> När jag var hos Köhlers racing i Ullared för nån månad sen så sa han att han håller på och ta fram ett komplett sport avgas till M3 E46...Jag tycker att du kan ringa och prata med honom...Han kör ju oxå M3 E46.. ____________ Länk ____________ *Pengar löser inga problem...Men jag har hellre sex i en BMW än i en Opel* |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.