|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Min kommer ut under kvällen på Blocket. I Sthlm dock. | |
|
Snygg bil , bra att de flesta 20000mil problemen är fixade. |
|
|
Folk har ringt som galningar... Blir ett vemodigt farväl, jag var ute på en tur igår kväll och bilen är fantastisk att köra. |
|
|
Det kan jag förstå. På bilarna jag ringt på så är det ingen som vet när vissa slitagedelar är bytta eller har någon dokumentation när saker är bytt. På din bil så har du ju infon och då vet man att man inte behöver få oväntade utgifter på dom sakerna. Dom som säljer sin bil och tycker att bilarna är lågmilare när bilen gått 17-20000 mil och inga slitagedelar är bytta , tycker ju att deras bil är värd mer än en bil som gått 24000 med massa bytta slitagedelar. Personligen så köper jag hellre en 24000 mila bil med bytta delar. |
|
|
@Hero02, har du ringt på M sport eller vanliga? I annonsen så försökte jag formulera den så som jag hade velat se den. Dvs vad är bytt, vad som är mindre bra etc. Vet inte om man kunde lagt till fler detaljer men det blir mest tjatigt kanske. Jag har fått tagit sura utgifter senaste tiden med både abs modul rep och en massa i framvagnen. Nu känns den ju som ny i väghållningen, och det är väl nu man egentligen borde behållt den :) Jag har ju en e61 också, den är låångt ifrån när det gäller körglädje...jösses alltså. E61:an känns gubbig men går bekvämt iaf. |
|
|
Bara M-sport. Hade din bil varit i Götet så hade den absolut varit intressant , jag tycker det är en perfekt annons. Mer info tar man över telefon/mail. Min bil löste försäkringsbolaget nyligen in , har inte fått betalningen för den ännu. Jag var tredje ägaren , full historik sedan ny , alltid servad/lagad på BMW av tidigare ägare , jag lär inte hitta en sådan bil igen. |
|
| Bilen såldes inom 24 timmar till Göteborg. | |
|
Grattis Det var snabbt jobbat ( det var inte jag som köpte den). |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.