|
|
|
|---|---|
|
Hej äger en BMW 530i E60 2006 års modell. Behöver programmera min KGM modul men var i Skåne kan man lösa detta till ett rimligt pris? Är det någon här inne som har den kunskapen och bor i Skåne ? Har felsöka och köpt en KBM MODUL men behöver nog programmera den för det funkar inte. Saker som ej fungerar i min bil som just den styr är, Spolarna till spolarvätska är döda Bakdörrarna går ej att stänga, öppna med dosan Samma sak gäller bagageluckan den kan bara öppnas genom nyckelhålet. Innerbelysningen är dött också. Vid felsökning kommer alla felen från KBM modulen. Någon som kan hjälpa mig med detta ? Något annat som kan vara orsaken ? Har som sagt haft inne bilen på felsökning. Tacksam för alla svar :) BMW = BRING ME WOMEN | |
| Silversten det hade varit kul om någon hade dom kunskaperna i skåne så man kunde koda in grejer för en slant ! | |
|
Håller med dig Baba men det verkar skralt på den fronten :/ Hoppas någon här inne kan något om detta eller har apparater och kunskap. Vi får se om man får något svar ! Hoppet är det sista som lämnar oss :) BMW = BRING ME WOMEN |
|
|
Håller med dig Baba men det verkar skralt på den fronten :/ Hoppas någon här inne kan något om detta eller har apparater och kunskap. Vi får se om man får något svar ! Hoppet är det sista som lämnar oss :) BMW = BRING ME WOMEN |
|
|
Vill bara skriva att jag löst mitt problem och det var kgm boxen . Köpte en begagnad och fick den programmerad och nu fungera allt igen som det ska :) BMW = BRING ME WOMEN |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.