|
|
|
|---|---|
|
Vad tror experterna, ligger jag fel/rätt i pris på denna? Något mer som behöver klargöras i annonsen. Länk Mvh/Daniel W | |
|
Något mer som behöver klargöras i annonsen? Skulle det stå. |
|
|
Rent spontant saknar jag ett par bilder på inredningen. BMW:s sportstolar ju både snygga och sköna. Varför inte visa dom då? |
|
| Tackar för din synpunkt. Korrigerar. | |
| En granne i vårt villaområde hade en nästan identisk bil som din (färg/spec) fast hans hade rullat ca 10kmil (minns inte exakt). Han fick ut 125kkr i våras. Bara som en referenspunkt...din har ju rullat hälften och borde betinga ett lite högre pris. | |
|
Tack för info, då kan ju 169 tyckas vara högt. Låga mil, skicket och utrustningen trodde jag skulle betinga ett högre värde. Men inget är ju mer värt än vad någon är beredd att betala. Fast när man tänker efter på vad man får för runt 150k så kanske man skulle behålla den =) |
|
|
SÅLD! Till en trevlig herre från Motala. Smidigaste och lättaste affären jag har gjort. Köparens kompis pratade nästan mer om hur fin bilen var än vad jag själv pratade, vilket alltid underlättar =) Det är trist att bli av med en sådan fin bil, men det får ett bra hem med nya ägaren. Köparens kompis hade också en läcker svart 6-serie, så de två bilarna ihop blir nog ett snyggt radarpar nästa sommar. Samvetet mår lite bättre av att veta att bilen kommer fortsättas att brukas till största del sommartid. Nu har jag det trevliga nöjet att leta ny bil. |
|
| Grattis till försäljningen | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.