|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Någon som köpt några sådana. Fanns förr men har inte sett några på länge. Freude am fahren | |
| Om du bromsar tiilräckligt hårt så blir alla bromsbelägg vita på utsidan. :D | |
|
hehehe =) Finns på icq: 60288954 |
|
Deliq |
Blir det mindre (synligt) bromsdamm på fälgarna av sådana belägg ?? I så fall vill jag åxå ha sådana !! :-) M V H // Deliq *** Var glad så länge du lever - sen är det försent *** |
|
Ja... det är möjligt men fälgarna blir ju inte mindre svarta för det. Deliq: har för mej att ferrodo haft gråa belägg men har inte hunnit och kolla än. Bjussa på ett inlägg när/ifall du hittar några. Freude am fahren |
|
|
Kollat med grabbarna på Malmö Bromsservice?? Länk |
|
Deliq |
Grått damm borde ju vara osynligt/mindre synligt på aluminiumfälgar jämfört med damm från svarta belägg, men det kanske inte är så ? Lite mindre fälgrengöringsmedel skulle det isf gå åt ;-) M V H // Deliq *** Var glad så länge du lever - sen är det försent *** |
|
Har kollat länken till Malmö bromsservice men utan att finna något om "gråa" belägg. Har låtit Malmö bromsservice renovera mina 4-kolvsok till Mustang -67an med mycket bra resultat, men som sagt inget om "gråa" bromsbelägg. Freude am fahren |
|
| Jag menar ring och fråga, dom är ju för det mesta vandrande uppslagsverk i ämnet bilbromsar.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.