|
|
|
|---|---|
|
Vad är skillnaden mellan de gråa och vita blinkersglasen (fram)? Ser att de vita oftast är billigare..? Varför? | |
|
Oj då.. Jag syftar på glasen till E36 coupé. |
|
|
Färgen är det som skiljer förutom tydligen priset också, vet inte varför det skiljer i pris. www.malte-racing.com |
|
|
Att färgen skiljer är ju sant men.... Hmm.. vilket färg är det man skall ha då? Vita troligtvis eftersom bakblinkeren inte finns i grått utan bara i vitt. Å det är ju snyggare om man har samma färg fram som bak. Vilket färg har ni? Har mailat NFS angående detta men inte fått något svar. |
|
| Om man sprutar på typ 1 lager(väldigt tunt lager) me svart "toningsspray" på vita blinkers blir dom lite gråaktiga,de kan du göra om du vill köpa dom gråa framblinkersena... | |
|
Jag har grå blinkers fram, tycker de är diskretare än de vita. Har helvita bakljus och tycker att det ser bra ut ihop med de grå fram. Länk Länk www.malte-racing.com |
|
|
Maltek: vet faktiskt inte om jag skulle kalla dina bakljus "vita". Men de går iaf bra ihop med blinkersen fram Finns på icq: 60288954 |
|
|
Space-X-plorer: Läste på In-pro´s sida att dom faktiskt kallas silvervita och inte vita. Hur som så tycker jag dom är snygga :) www.malte-racing.com |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.