|
|
|
|---|---|
|
Ja har funderingar på att utrusta min beemer med stora orginal larmet och stora OBC:n men saken är den att min E34 520I -92:a inte verkar va förberedd för det eftersom det inte sitter nån Militärgrön kontakt i databoxen under baksätet.. (satt bara en stoor grön sak som det stod ABS på så ja antar det är till bromsarna) Killen ja ska köpa det av säger att det är omöjligt att göra det då.. Ja frågar er? Går det?? Kan ni hjälpa mig??? *Snälla* :)) MvH Anders :q | |
| Vad gäller färddatorn så kan du ta ut klockan och kolla om du har en stor knippe kablar där bak,runt en 20st tror jag att det är,då får du in en dator där. | |
| har inte lyckats få ut den, fatta inte hur man gjorde det heller.. ? Så om ja då inte har ett 20tal kablar där e ja körd då eller? | |
| Kollade och ja har bara 3 kablar tror jag som går in där! ?? :((( Har bestämmt att ja vill fixxa det här går det överhuvud taget? Vet nån hur man gör? MvH Anders | |
| Är det ingen som har lagt in kablarna själv?? (från tre kablar rill 15-20) ?? | |
| Kolla inläggen om det kan leda någon vart. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.