|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som vet hur länge Z3-coupé kommer tillverkas? För den tillverkas väl fortfarande? Jag läste att Z3:an har slutat tillverkas men hoppas bara det gäller cabrioletversionen. Vilken modell kommer efterträda Z3-coupén? Hoppas det kommer en Z4-coupé snart. /Anders | |
|
Enligt vad jag har läst planerar BMW ingen ny Coupé på Z4, men man vet aldrig! Mvh |
|
|
Tja... vad sägs om den här rackarn????? Nya Z5 coupé Länk |
|
|
Eller nya 6-serien..... Länk |
|
|
Z5:an ser riktigt lovande ut. Den har lite råare attityd än 6-serien. 6-serien kommer väl förmodligen bli alldeles för dyr för "vanligt" folk. Förhoppningsvis får Z5:an ett mer överkomligt pris (om den blir verklighet). /Anders |
|
|
Tyvärr tycker jag att både Z5 Coupé och 6-serien ser mer eller mindre hemska ut. 6-serien liknar Chrysler 300M, och det är inget gott tecken... Länk roadZter |
|
|
Trevligt, trevligt. Frågan är hur ser den ut inuti??? Oftast är amerikanska bilar fruktansvärt hemskt inreda. Vet inte om det beror på dålig smak eller att de inte kan bättre. |
|
|
Håller med DanneZeta! Dem ser ut lika Amerikaniserade som Z4:an. Fast då tycker jag att Z4 är faktiskt lite bättre. Z6 ser ut som Mercedes occh Z5 som chrysler. Är detta riktiga prototyper eller bara "artist impression"? |
|
|
Avn: til din fråga. Tycker mig komma ihåg att jag först såg Z4 på bild i Wallpaper i Mars eller April. Då såg det faktiskt ut som om det inte var en "riktig" cab. Det verkade vara en SLK230 variant på nerfälbar tak. Har någon sett dessa bilder? Det fanns mer om BMW, kan ha varit Z5 eller Z6 men dessa bilder så mycket spännande ut, inte alls som dessa som Cr Cosmo hittade.... |
|
|
Ja jag hoppas jo mest på att Z9 som finns på den sidan kommer till skott nån gång.. Den tycker jag är läcker, iallafall de animationerna som finns på bild. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.