|
|
|
|---|---|
|
Hej, Är det någon som monterat heljusramp led under skylten på en msport e87? Tycker 1:an har rätt kasst helljus och skulle vilja få bättre utan att förstöra fronten alltför mycket. | |
|
Är också intresserad av detta. Har lagt ut en tråd om just detta tidigare utan respons. Har du bi-xenon på din? Har det på min och förstår inte riktigt hur man ska koppla in dom på nåt sätt. Vad det gäller utseende så kan det väl inte bli så mycket bättre än att sätta en ramp precis under skylten. Diskretare extraljus kan man väl knappast få? |
|
| Min erfarenhet av ramper är att det blir som ett starkt dimljus, lyser typ bara precis framför bilen, således skulle mitt tips vara att istället köra några compact extraljus som relativt enkelt går att ta bort när man inte behöver dom. | |
|
Jo jag har sett att det finns lite mindre runda led-ljus som kanske skulle funka med traditionell montering. Problemet är att det inte verkar finnas en enda vettig bild på ett sånt montage på hela internet på en 1-serie m-sport. Antar att det bästa vore 3st 16cm 8000 lumens vid grillen :) Men som sagt, lite oklart hur fult det blir. Länk |
|
| Bra ljus! men seriöst?! Över 6 laxar för extraljus?? | |
Ls 443 Audi SQ5 8R
Tidigare ägt: BMW 328i -99 VW Golf R32 -04 VW Golf VR6 Syncro -97 BMW 330i M-Touring -04 Audi 1,8 TSQ BSR -00 BMW 320i STCC -05 BMW 320d -09 BMW 340i -17 |
Varför inte beställa något sådant istället från ebay: Länk Bara att bestämma längd och ljusfokus, spot eller flor eller combo. inte så farligt pris heller. Beställ dock endast 1 åt gången rekommenderar jag, annars brukar dom börja inspektera och slänga på tull och sådant. J.L |
|
Har nog släppt det här med ramp och funderar på 3st såna här istället: Länk Inte alls lika dyrt men förmodligen ljus så det räcker. Nu håller jag på att kolla lite hur det skulle se ut i verkligheten genom att leta bilder på nätet på E87 med vanliga extraljus. Hittar INGEN, 0 bilder på detta på Internet :) Är alla E87-ägare nöjda med sina lysen eller blir det helt enkelt för fult är frågan.... |
|
| Jag har 3 st nbb 175 mm som jag har xenonkonverterat på min etta, ge mig din mail så faxar jag över ett par bilder | |
| Tackar, skrev in den i din gästbok. | |
|
Har installerat en oled ramp i min msport, blev fan mycket bättre än 3st runda oledare Länk |
|
|
Vet att tråden är lite gammal men jag provar ändå. Är det ingen som provat installera LED-extraljus bakom njurarna? Alltså i utrymmet mellan kylaren och njurarna. Har sett det på en del civila polisbilar. Inte för att jag vill få min 1-serie att se ut som en polisbil men jag tror det skulle kunna bli rätt snyggt och svårt att sno. / J |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.