|
|
|
|---|---|
|
Hej Har en sv-såld 530i, jag är 3e brukaren och har pratat med de två tid. Ägarna om att milen stämmer och de gör de - 13 600mil. Bilen har M-sport,manuell, farthållare, skinn, elstolar, pdc fram o bak, klimat (nyservad), nya bromsar runt om samt insp 2 servad hos bil o motorteknik nyligen med alla oljor bytta. Har lagt ut drygt 20 000 i år för att få allt bra. Det dåliga är pixelfel radio och lite begynnande rost som jag bättrat. Bilder: Länk MVH Jimmy | |
|
Glömde skriva att jag kommer att besiktiga den innan försäljning också. Vad kan vara ett rimligt pris ungefär? MVH Jimmy |
|
| 40-50k | |
|
Träffade hyggligt rätt då! :-) Annons ute nu, Tycker egentligen det är för mkt bil för pengarna men jag är sugen på kombi. :-) Länk |
|
|
Hehe, fin och vettigt prissatt bil. Kommer nog inte vara några konstigheter att hitta köpare. ///Stefan |
|
| Tror inte jag heller, är redan ett gäng som visat intresse! :-) | |
| Den där hade jag ringt på om jag var i köpläge. Om den fortfarande är tajt i chassit och rosten inte är långt gången nånstans hade jag inte prutat nåt speciellt. Lite onödigt med sprucken framruta dock (försäkring?). | |
|
Ja tråkigt med rutan, det är så jäkla irriterande att det hänt när den stod avställd i sommar också, antagligen ett stenskott som pga värmespänningar spruckit. Men som sagt är det ju något man kan ta på försäkringen. Tajt i chassiet är den definitivt så är det någon som förstår sig på E390r som kommer och kollar så är jag rätt säker på att de köper. :-) |
|
| Jag menade att det kanske är något du borde ta försäkringen så att du kan sälja bilen med hel ruta. :) 1500kr är väl ett vanlig belopp. | |
| Ah, ok då förstår jag. Ja, det är väl något man får diskutera med ev. spekulant och baserat på vilket slutpris det blir. | |
| Ser fin ut! Synd att du bor så långt annars hade jag klippt den | |
| Jag är sugen, schyst andrabil istället för Mazdan man har.. | |
| Såld till en ny lycklig ägare. :-) | |
|
Grattis! Bra bevis på att en vettigt prissatt bil från början ger resultat! Å vissa envisas med att begära sjukliga summor för sina 528:or från 96 bara för att de hängt på en m-front å överdimensionerade fälgar ;) ///Stefan |
|
|
Japp, jag annonserade för att sälja och bilen var bra och då brukar det lösa sig. Nu börjar det roliga i att hitta efterträdaren! :-) MVH Jimmy |
|
|
En 530 givetvis! E60 2010? /Martin |
|
|
Njae, lutar nog mer åt en 550 E61. MVH Jimmy |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.