|
|
|
|---|---|
|
Hej Jag behöver lite tips och råd om hur jag kan laga skadorna på min bil. Naturligvis vet jag att det bästa är att lämna in hela bilen till någon som kan det där men det är en kostnad jag knappt vill tänka på. Bulan under lampan är i plåten och jag undrar om det går att banka ut inifrån nånstans. Jag titta in genom luckan till navigatorn och de andra prylarna men tyckte inte jag kunde se den plåten därifrån så undrar var man gör det. Vill helst inte kapa och svetsa dit en ny bit. Då till stötfångaren. Den är rejält sprucken men vill ändå se om jag kan laga den själv men vet inte hur så att det håller mer än 2 månader. vill helst inte skaffa en ny även om den är rejält trasig. BILD: Länk Så, vill gärna höra lite tips och idéer | |
|
Hej Det där var en rejäl skada. Fångaren bak skulle jag köpa ny, antingen i rätt färg från skroten alt en billigare eftermarknadsdel och lacka. Skadan under lampan skulle du kunna få bättre genom lite bankning och sedan fylla i med lämpligt spackel etc, dock vet jag inte riktigt hur hållbarheten skulle vara, klart det inte kommer bli lika snyggt som orginal men bättre än innan. |
|
| Förresten, har du inte någon försäkring du kan ta det på? dvs hel | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.