|
|
|
|---|---|
|
Tjena tjena!! Vet att detta inte är nån direkt fråga om Bmw, men frågar man inte, får man ju inget veta. Eller hur? Nå, till saken... Har fått tag i mätartavlor till min "bummse" på nätet. Nu så vill brorsan åxå ha det i sin "bil". En Volvo 740. Vet inte om morsan tappade honom i golvet när han va liten, eftersom han har 740, men men... Vet någon om det finns att ladda hem tavlor till hans gammla traktor? Så jag får slut på tjatet, menar jag... /Jonny | |
| Ingen som vet? | |
|
INgen aning..... Men var hittade du tavlorna till bmwn går dom ladda hem?? |
|
| Länk | |
|
Coolt... Tack... ? ? ??? men min hastighets mätare går väll inte till 240 om jag minns rätt... |
|
|
Vet du inga andra sidor.... Hittade inte riktigt den typen av mätare som jag vill ha :( |
|
| Ingen annan som vet? | |
| Skulle vilja ha mätarna som orginal fast inverterade.... | |
|
deejaywasp: då är det nog lättast att ta loss degamla o scanna in dom. sen invertera dom i t.ex photoshop eller nått. Finns på icq: 60288954 |
|
|
Men jag vill ju inte åka runt utan mätare :( |
|
|
Polarn gjorde sina själv när han var liten typ 10år sedan ;) Han spraymålade sina själv och under färgen kunde man se orginal siffrorna, sedan satt han dit nya valfria siffergnuggisar över dom gamla. M5 TOURING DEN SNABBA HUNDBILEN |
|
Grusse |
Exakt så gjorde jag på min 18-års bil också (en Ascona B) med mycket bra resultat. |
| Jag tog loss mina tavlor och lackerade dem vita sen gunggade jag dit gnuggissiffror (köpes i bokhandel). Skriver man ut vita tavlor från nätet på papper så fadar dom ganska snabbt. Frågor? Skriv! | |
|
Om man tar foto papper då? |
|
|
Länk //Ticco www.ticco.com |
|
|
Man kan ju undra vem som har tagit vems mätartavlor?!=) Det är gött när det bara drar iväg mer när turbon laddar för fullt!=) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.