|
|
|
|---|---|
|
Har en e39 1997 som jag vill byta ut navi enheten med 4:3 skärm mot en ny universal 2-din enhet. Vilka problem kommer jag att få? Hur blir det OBC? Jag ska skaffa mig följande: 2-din enhet Monteringsram BMW -> ISO adapter Behöver jag skaffa något till antennen? Hur blir det med rattknapparna? Tacksam för all hjälp och info :) | |
| OBC kommer inte kunna resettas, eventuell Webasto kommer inte kunna manageras. Tror också det blir svårt att få plats med dubbel-DIN, original enhet är bara 1-DIN och det är rätt mycket saker ivägen bakom. Klarar du dig utan möjlighet att resetta/managera OBC-funktionerna rekommenderar jag ist en Hualingan eller Dynavin. De får plats, innehåller allt och har snygg OEM-look. | |
|
Jadå jag klarar mig utan att se vad fanskapet dricker när jag kör i vinter :) får inte vanliga 2-din plats alls eller? har haft dynavon i min gamla 335:a och var inte alls imponerad utav den, seg, trög, dåligt upplösning osv. hur blir det med rattknapparna på den? finns det något universal adapter eller endast till vissa märken tex alpine enhet osv? |
|
|
Har köpt nu en 2-din enhet med standard iso anslutning. Ska försöka få den att fungera :) behöver jag tänka på något speciellt? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.