|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
BABA, väldigt ofta gnisslar det lite om nya bromsar, försvinner inom 20 mils körning. Däremot har jag aldrig fått med tejpbitar till EBC belägg. Skit i dom. Det är bra grejer, de kommer tystna. Jag antar att du gjorde rent oken ordentligt och fettade in där man ska etc? Min bil: Länk |
|
|
Gjorde rent allt ! smörjde allt ! monterade på klossarna provade tjuter som fan... kollade i lådan 4 st gummi skrik plattor som man själv får klippa så att dom passar kloss formen sen häfta på den på klossen :( fick göra om jobbet igen. Kollade på mina gamla ate klossar där finns skrikplattor som sitter fast med klossen. blev tystare efter klippt och klistrat på gummit . Men inte helt kommer dom att tystas helt efter 20 mils körning ? |
|
|
Det är det gröna med 3m text som man klipper ok klistrar på Länk |
|
| Länk | |
|
Baba, hur har det gått? Tystnade bromsarna? Monterade nya belägg fram på min 540 idag och det gnisslar lite. Fast jag är inte orolig ;-) Min bil: Länk |
|
|
Ja dom har tystnat . Men när jag återställde service indikatorn stod det 50000 km efter 3 veckors körning har det gått ner till 45000 km , antigen är det något knas med givaren eller slits klossarna väldigt fort |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.