|
|
|
|---|---|
|
Hej, Vill bara varna för en X3 med reg COB615 och samtidigt flagga för ruskigt oseriös handlare. Bilen säljs av Skattkärrs Bil och marknadsförs som "Mycket fin". Visar sig dock när jag kommer och ska göra affär ( åkt 60 mil enkel väg...) att följande fel finns: -skitigare invändigt än någon bil jag sett. -acc ur funktion -bakrutetorkare/spolning ur funktion -helljus ur funktion -fukt i bägge strålkastarna -fet repa tvärs över höger bakdörr -tokslitna bromsskivor runt om När jag påtalade dessa brister,med en undran om varför inget av detta nämts i våra diskussioner inför köpet blev han knäpp... Han skrek "ta din lilla potta till biljävel och åk hem till Norrland igen..." Min lilla potta i det här fallet en gnistrande fräsch 118d M-sport 2009.... Som sagt vill bara varna för Skattkärrs bil och vraket till X3a de säljer. //Daniel | |
| Länk? | |
| Länk | |
|
Sorry att jag missade att länka. FinnUbbe prickade dock helt rätt, tack för det. |
|
|
Inte var det speciellt bra pris heller, för den pengen får du min med hälften av milen, likvärdig utrustning och nya bromsar runt om ;) Själv är jag väldigt vaksam mot handlare som inte har någon auktorisation, känns som det går 13 oseriösa på dussinet - det finns så klart en del bra med, men de är få och ofta nischade på nåt sätt. Att få lönsamhet i att bara kränga bil är svårt. Eksjö bilaffär verkar vara en aktör som är seriös (vad jag hört av andra) |
|
| Svindyr var den ju, tur att du inte köpte den. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.