|
|
|
|---|---|
|
hej jag har dom sista 7 i chassie numret är det någon som har lust att kolla utrustningslistan på denna M5a som jag skall köpa ev men jag har varit inne på bmw asap men det funkar inte för mig! chassie numret är:CX17978 mvh J | |
|
tack som attan för det snabba svaret falsterbo. gjorde du det via asap? det ända som händer då jag går in och skriver in användar osv är att jag kan logga in och jag skriver in dom 7 sista och det kommer upp vad det är för bil och sedan under det så är det bara en lång etk lista med reservdelssprängskisser ja du vet som realoem jag fattar inte vart man hämtar utrustningslistan? hur som så vill jag inte ha den här bilen nu när jag såg att den verkar ha sålts ny i italien! är allergisk mot bilar därifrån |
|
| aha tackar det skall jag spara så slipper man ringa bmw varje gång man hittar en bil i tyskland för att få veta allt som finns i bilen och förövrigt så brukar inte tyskarna själva ha så stor koll på exakt allty som finns i bilen osv och dom brukar bli rätt trötta då man ringt 7ggr och frågat om olika små detaljer så tackar :) | |
| .pdf / Länk | |
| www.bmwvin.com fungerar fint. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.