|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
var det med hörnsplittersena också??Låter ganska rimligt pris i så fall.....man kanske skulle höra med BMW handlaren sennare till hösten vad han ska ha.Känns som detta inte har högsta prioritet än :)måste fixa till vinterbilen först. Mvh Ricke |
|
|
*328-Johan* *Ricke* För 4000:- så fick jag båda sido splittarna, den stora ställbara splittern i mitten, luftstyrningen , lite små plast och en massa skruvar å clipps. jag fick alltså en helt komplet GT spoiler. En ren bil går snabbare!! |
|
|
oj,oj...att det var så billigt trodde man ju inte :) har hört att det skulle kosta typ 10 000:- Så nu när man vet det så blir det nog till att investera ett komplett GT läpp!! Tack MNS_M3 för infon,den kom till stor nytta :) Mvh Ricke |
|
TED |
Hoppas du fick med stagen som håller hela GT läppen, dessa som sitter från stötfångar balken och ner!? Utan dem blir det svårt att fästa läppen! Bilder på min M3 med M3GT front på www.m3turbo.nu /Mvh TED |
|
TED Grymt snygg M3:a du har! Var det svårt att montera krom ringarna på instrumenten, är det Z3:ans ringar? /Klas |
|
|
* TED * Jo dom fick jag med. Hur går det turob konverteringen..??? |
|
TED |
Kromringarna är inte från Z3an (De ser för övrigt snyggare ut men går inte att köpa löst!)... Intresserade kan beställa en sats som mina hos KM-Tuning på telefon 08-59070610. /Mvh TED |
|
Ska kolla med peter rudvi(BMW verkstad) i Karlskrona nu och se vad han tar för GT fronten.Så är det inte allt för dyrt så vet man ju vad man ska göra i vinter he,he...Montera GT front!!!!!!! Mvh Ricke |
|
| Den tar inte 1 timme att smälla ihop men sätter du en skruv om dagen kan det kanske räcka ett tag. =) Passa på att lacka om fronten när du ändå har den av, det är en billig peng i sammanhanget för att få det riktigt bra. | |
|
Har nu kollat priset för en GT läpp.Ca:8000:- spänn!!!!!Så jag kan ju inte fatta att MNS_M3 fick det för 4000:-?Ska BMW ha 8000:- så blir det inte någon GT läpp för mig inte!!Och du 328-Johan:dels så tänkte jag inte bara montera läppen och för det andra varför ska jag lacka om fronten?Jag har inte ett stenskott eller några andra skador på den så jag förstår inte meningen...Gt läppen ska ju vara svart om det var den du tänkte på.....blir ju bara fult sen när det blir stenskott. Mvh Ricke |
|
|
* Ricke * Hmmmm va konstigt att jag fick den så billigt om du skulle få ge 8000:- för den...??? |
|
|
mmm,på Peter Rudvi i karlskrona fick jag en sprängskiss med alla skruvar och stag som skulle sitta på.Bara själva läppen kostade drygt 2000:- och 800:- för varje stag.Sen ska man ju ha en del annan plast och skruvar så vi kom upp till nästan 8000:- Vart var det du köpte din GT läpp?Kan jag redogöra för dom på Peter Rudvi var du köpt det och att det kostade bara 4000:- för en GT läpp med alla skruvar och stag så borde ju han kunna kolla detta om varför det skiljer hela 4000:-!!!!!!Hmmm mycket lustigt det här... Mvh Ricke |
|
|
Okej. jag betalade ca 1450 för läppen och ca 600 styck för sido splittarna. Jag köpte GT läppen på BMW Group Sthlm. Jag kanske ska säga att jag fick ett par % i rabbat men 50% skillnad borde det inte vara. Dom på Peter Rudvi kanske lägger på ett par kronor på varje skruv å på å stag...? Skulle va kul å höra vad dom säger! MVH: Martin |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.