|
|
|
|---|---|
Le 356 M3 cab -09 LeMans Blå
530 XD touring -18 Sophisto Grå Porsche 911 Carrera S Cab -20 Polestar 2 -23 Volkswagen Caddy -17 Mazda MX-30 -22 |
Köpte en 316I touring i Tyskland 2003 som jag tänkte använda som vinterbil istället för cabben. Bilen är från 1994 och då hade den gått ca 4500 mil av äldre herre. När jag hämtat den så tyckte jag den var för "fin" för att ha som vinterbil, så den åkte in i garaget i stället. Där har den i princip stått sedan dess dvs. den har nu gått 5700 mil. Är fortfarande i väldigt fint skick, ingen rost och invändigt nästan som ny. Vad skall jag göra med bilen? 1. Ha den kvar i original och låta den stå kvar i garaget och inte använda den eller kanske sälja den nu. 2. Göra det jag tänkte göra från början. Har en M3 S14 motor som är nyrenoverad med tillhörande drivlina som jag tänkte sätta i bilen så att den blir lite "rolig" att köra, dock så tänkte jag behålla alla standard delar från 316 så att det går att göra bilen "original" igen om det är någon som vill ha bilen så den dagen jag skall sälja. Vad skulle ni göra? |
| Hade behållit den original. Som du beskriver ser den väldigt fin ut osv, så då hade jag alla fall behållit den original. Bra värde framöver ;). Njut av den på somrarna med ex antal mil, så den inte bara står. | |
|
Jag hade nog behållt den original. Om den är så fräsch som du beskriver så är den rätt unik i mitt tycke. Fräckt o ha en s14 som ligger o skräpar :) Köp en annan kaross o stoppa i m3prylarna i eller sälj dom billigt till mej ;) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.