|
|
|
|---|---|
robertl |
Om det är någon som får höra ngt om M5 fälgar som är till salu eller liknande så hör av er till mig!!! Hulen stulna natten till 23/7 I storvreta utanför Uppsala. Belöning lovas!!! Rikligt!! |
BeeMWe playboy |
Bor i Uppsala så jag ska hålla ögonen öppna. En sak jag ska göra på mina fälgar är att gravera in namn och telenr på något ställe som inte är synligt då d sitter på bilen men kan lätt synas när d är avtagna. På så sätt kan någon köpare som möjligen är hederliga och ringer om d är på väg att köpa dem. |
|
Jag ska åxo hålla ögonen öppna! Fan va trött man blir : ( Hade du låsbultar? Jag har tre på varje hjul (olika fabrikat) så om de lyckas så är de nästan värda hjulen. Om jag skulle råka se när någon är på väg att sno mina, så skulle det bli ett nackskott å det e inge skämt! Mvh Ingo E39 -97 med 19" |
|
|
lider med dig, har annonser ute om att jag vill köpa fälgar, ska ha dig i åtanke lycklig är den e32:a som får full gas! |
|
robertl |
Tack Grabbar för all omtanke. Försäkringsbolaget, börade strula och ville inte betala mer än 50% av värdet på fälgar å däck. Loosa 6000:- I stället för 19000:- Köpte nya fälgar beg. Resten står bolaget för. Däck, låsbult, stylingkåpa. Se till att ha allt på papper värde osv. innan ni försäkrar. Länsförsäkringar kända för att vara bra!!! Men varför försäkra en bil hos dem om det kostar mer än vad det smakar? |
|
TJENA, är det M5 E39 fälgar eller?? mvh danne |
|
robertl |
Nej det är e-34 fälgar......Vet du något? Hör av dig, pengar att tjäna.....Mycketpengar. |
|
näe, vet inget, men bara så man vet vad man ska hålla ögonen öppna efter... hoppas det löser sig. Danne |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.