|
|
|
|---|---|
|
Funderar på att byta bil. 13,500 mil, import 2008-05, sov, Vishnu, 3 ägare i Sverige. Getriebe manuell Außenfarbe ALPINWEISS 3 (300) Innenraum LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW) Produktionsdatum 01.12.2006 Werk Leipzig S321A Exterieurumfänge in Wagenfarbe Exterior parts in vehicle color S497A Mittelarmlehne im Fond Centre armrest, rear S520A Nebelscheinwerfer Fog lights S548A Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer S851A Sprachversion deutsch Language version German Code Sonderausstattung Optional Equipment S1CAA Selektion COP relevanter Fahrzeuge Selection of COP relevant vehicles S249A Multifunktion für Lenkrad Multifunction f steering wheel S2MFA BMW LM Rad M Sternspeiche 193 BMW alloy wheel, M spider spoke 193 P337A M Sportpaket M Sports package S354A Frontscheibe grün Grünkeil Green windscreen, green shade band S423A Fussmatten Velours Floor mats, velours S428A Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit S431A Innenspiegel automatisch abblendend Interior mirror with automatic-dip S441A Raucherpaket Smoker package S465A Durchladesystem Through-loading system S481A Sportsitz Sports seat S488A Lordosenstütze Fahrer u. Beifahrer Lumbar support, driver and passenger S494A Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger S4ADA Interieurleisten Alu Längsschliff fein Interior trim strips, alu, brushed, fine S4AEA Armauflage vorn verschiebbar Armrest front, retractable S502A Scheinwerferreinigungsanlage Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC) S521A Regensensor Rain sensor S522A Xenon-Licht Xenon Light S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning S544A Geschwindigkeitsregelung mit Bremsfunkt. Cruise control with brake function S609A Navigationssystem Professional Navigation system Professional S704A M Sportfahrwerk M Sports suspension S710A M Lederlenkrad M leather steering wheel S715A M Aerodynamikpaket M Aerodynamics package S760A Hochglanz Shadow-Line High gloss shadow line S775A Dachhimmel anthrazit Headlining anthracite P7RSA Paket Comfort Package Comfort L801A Länderausführung Deutschland National Version Germany S863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe S879A Bordliteratur deutsch On-board vehicle literature German S8SPA Steuerung COP Control unit COP Mvh /Bruno, Uppsala Länk BMW CS 4657 Alpina CS 111 | |
| Hade ju underlättat om du skrivit informationen på svenska. | |
|
Manuell, LEDER, multifunktion, M Sportpaket, Sportsitz, Xenon, Navigation Professional. Någon som kan översätta... (annars står det på engelska efteråt om tyskan är otydlig) Förlåt, jag brukar inte vara dryg men kunde inte låta bli... Värdet är det andra som kan bättre men dom billigare på blocket är såklart nyimport, automat och någon saknar m-sport. Är den i bra skick så är det en populär bil/färg/utrustning. 180, kanske mer beroende på service och däck osv. vad funderar du på att byta till? Kanske intresserad av en M3E92? Jag vill ha en vit E90 m-sport och i mitt fall är M3an "too much", 335 mer lagom. Eller är det kanske 335an du funderar på att köpa? |
|
|
Tack kris, En bekant till mig som ska byta och jag funderar på att köpa den. Han tänker byta till en nyare 335 eller M3.. Ska fråga honom om din är intressant! Pm:a gärna lite info om din M3 Fullservad/Nyservad är den. Bilen är i bra bruksskick. Hur länge håller turbos/koppling på 335 normalt? Mvh /Bruno, Uppsala Länk BMW CS 4657 Alpina CS 111 |
|
|
Billigast på blocket ligger på 145000 men den är USA import och Coupe. Jag skulle tro att en sådan här bil läggs ut för ca 160'-170' och att slutpris ligger någon 10000 lapp lägre dvs 150'-160' Turbos brukar hålla fint trots att många trimmar. Många turbos är bytta p.g.a. WG-rattle, inget som påverkar funktionen men det kan vara störande för vissa rent ljudmässigt. Kopplingen brukar slitas rätt hårt på trimmade bilar, är det något mer än Vishnu på den? Räkna med ett kopplingsbyte förr eller senare. /DJ |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.