|
|
|
|---|---|
|
Hej När jag skulle installera mitt kinesiska carsoft sa datorn att det fanns virus på disken Någon som varit med om något liknande? M | |
|
Hej Antar att det är en piratinstallation vi pratar om här? Många cracks är flaggade som virus. Vad för virus säger ditt antivirus att det handlar om? Vänligen Mattias |
|
|
Tror den kallade den Huan |
|
|
Huan.A Länk "Effects Huan.A allows hackers to get into and carry out dangerous actions in affected computers, such as capturing screenshots, stealing personal data, etc. Means of transmission Huan.A does not spread automatically using its own means. It needs the attacking user's intervention in order to reach the affected computer. The means of transmission used include, among others, floppy disks, CD-ROMs, email messages with attached files, Internet downloads, FTP, IRC channels, peer-to-peer (P2P) file sharing networks, etc." Du har köpt programvaran från en kines som planterat in ett virus, för att komma åt dina kontouppgifter, såsom paypal mm. Kasta skivan och fixa CS från något annat ställe. Vänligen Mattias |
|
|
Ok Stort tack för hjälpen;) |
|
| Fan vad trött man bli på sånna. Köpte du den på ebay? Kontakta så fall ebay omg. | |
| Ok. Du har helt rätt | |
|
Carsoft kostar ju ca 3000 € så man vet från början att man köper piratkopierat. Känns konstigt att gnälla och anmäla säljaren då, även om det innehåller virus... ___ Min bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.