AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
2.079

Värdering 530d touring lci

Ri
957
RiBBaN_
V60 T6 R-design -22

Dags att avyttra 530in då suget efter en F11 är stort.

Vad tror ni om slutpris?

Länk

Ligger jag för högt i utgångsläge?

Skicket är lång över medelbilen, inget som inte funkar och alla "dyra" E61 reperationer är gjorda.
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Priset känns helt okay. Jag fick samma pengar för min 525d förra året med samma miltal.

-------
//Lövet
Ri
957
RiBBaN_
V60 T6 R-design -22

Ok, låter bra. Det ligger rätt många objekt ute, de som har m sport ligger dock riktigt mycket högre i prissättningen. Många övriga bilar är import. Jag hoppas nån värderar att betala nån krona extra för skicket och den fantastiska historiken.
Jag har haft en del intresse över mail än så länge, vi får se vart detta landar.

Verkar som många vill ha mindre fälgar? :)
Visserligen är kanske inte 19-tummare helt optimalt att långpendla i. Mina bakdäck på X3 tog slut efter ca 2000mil och billiga är de inte. Men det här var nog första gången jag hört talas om någon som letar BMW och som prompt vill ha mindre hjul - går ju alltid att fixa 17-tummare billigt via Blocket i efterhand om man nu vill det...
jh
1.252
jhellstrom
BMW 520D Touring 2012
Fin bil måste jag säga.
Ri
957
RiBBaN_
V60 T6 R-design -22

Såld idag till ny trevlig ägare..
Visa användare
8.662
Grelle
Audi E-tron 55 -22
Seat Leon ST -17
Ribban, du har startat en tråd om värdering av din bil och om du nu sålt den måste du ju skriva vad du sålde den för.

RiBBaN_
V60 T6 R-design -22

Förstår din poäng ;) för er som följt tråden kan jag berätta att jag fick precis under det begärda priset på 165.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.