|
|
|
|---|---|
|
Dags att avyttra 530in då suget efter en F11 är stort. Vad tror ni om slutpris? Länk Ligger jag för högt i utgångsläge? Skicket är lång över medelbilen, inget som inte funkar och alla "dyra" E61 reperationer är gjorda. | |
|
Priset känns helt okay. Jag fick samma pengar för min 525d förra året med samma miltal. ------- //Lövet |
|
|
Ok, låter bra. Det ligger rätt många objekt ute, de som har m sport ligger dock riktigt mycket högre i prissättningen. Många övriga bilar är import. Jag hoppas nån värderar att betala nån krona extra för skicket och den fantastiska historiken. Jag har haft en del intresse över mail än så länge, vi får se vart detta landar. Verkar som många vill ha mindre fälgar? :) |
|
| Visserligen är kanske inte 19-tummare helt optimalt att långpendla i. Mina bakdäck på X3 tog slut efter ca 2000mil och billiga är de inte. Men det här var nog första gången jag hört talas om någon som letar BMW och som prompt vill ha mindre hjul - går ju alltid att fixa 17-tummare billigt via Blocket i efterhand om man nu vill det... | |
| Fin bil måste jag säga. | |
| Såld idag till ny trevlig ägare.. | |
|
Ribban, du har startat en tråd om värdering av din bil och om du nu sålt den måste du ju skriva vad du sålde den för. __________ Mvh Grelle |
|
| Förstår din poäng ;) för er som följt tråden kan jag berätta att jag fick precis under det begärda priset på 165. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.