|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Vad har du för budget Svante? Personligen hade jag letat efter en LCI med mindre utrustning istället. Jag har lite svårt för pimpade bilar med stora fälgar, svarta njurar och sänkning. Det känns som att ägaren är lite FÖR intresserad av sin bil och den är förmodligen körd därefter. | |
|
Tack för alla Tips! Ni har hjälpt mig supermycket och jag måste hylla detta forum för att ni som privatpersoner tar av sin egna fritid för att hjälpa andra! :) Affären är avblåst i sista sekund, fick inte tag på besiktningstid och han var inte alls intresserad av att diskutera pris , 149 eller ingen affär. Kommer fortsätta leta och kommer som många av er tipsar om spana mer på LCI då jag har en budget på 230. En annan sak jag såg i går.. är inte sitsen i bak grå? Länk |
|
|
ny länk till bilden Länk |
|
| 149 kändes åt skogen, bra du skippade den! | |
|
Jag tycker du gjorde rätt val. __________ Mvh Grelle |
|
|
Det fanns ju en betydligt bättre 2009:a i en länk några inlägg tillbaka för 200. Den hade visserligen snurrat en del också. Jag kom över en svensksåld 530 diesel 2009 i våras på 8500 mil. Helt ok utrustad för lite över 200. Så stressa inte. Det går att hitta bra objekt. |
|
| Ja precis ha lite is i magen så hittar du en kanonfin lci för bra pengar. Liten varning för alla mätarjusterade bara. Nyimporterad med få mil och liite för billigt ska man kolla upp noga. | |
|
Det verkar vara mycket svårt att få fram miltal från tyska importer? jag ringde bmw och dom verkade inte kunna få fram någon som helt info från Tyskland på VIN nummret? Hur gör man för att få fram infon? Ps. någon som kollade bilden på sitsen? Den är knappast svart? |
|
| Glöm sitsen och bilden, kollat på fler bilar nu och blir samma knepiga fenomen på alla bilar. sitsen ser grå ut. måste ha med ljuset att göra. | |
| Lånar denna tråden med frågan, tittar ni alltid på bilar med kall motor? Ej varmkörd alltså? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.