|
|
|
|---|---|
|
Hallå igen boys! Funkar dessa på E46? Rätt krona osv. Länk Har suttit på en 1-serie. | |
|
Fälgen heter styling 85 men det är lite knasiga däckdimensioner...skall vara 225/45-17, vilket gör att nuvarande däck blir väl stora och ger större rullomkrets (om än inom de tillåtna 5%). Dessutom verkar mönsterdjupet vara rätt skralt för att var vinterdäck. Med tanke på skrapmärken och dåliga däck (i fel dimension) tycker jag priset är rejält tilltaget... Fälgarna passar på din bil men däcken är som sagt i fel dimension! För övrigt passar de INTE på E46 M3 som säljaren hävdar då M3:an har helt annat inpressningdjup på bakfälgarna. Totalintrycket jag får av annonsen: Undvik och köp andra fälgar i stället. Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Tack för snabbt svar. Då passar jag på dessa. Varför kör man fel dimeltioner? Konstigt... |
|
|
Då borde ju dessa funka? Länk |
|
|
Jo, men där har du problemet med RFT-däcken som inte får monteras på bilar som saknar lufttrycks/punkteringsvarning av säkerhetsskäl. Dessutom är RFT-däcken sämre än vanliga däck på allt utom att de kan köras en bit efter punktering... Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.