AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
956

Köpa sänkningssats till e46 318i touring m-chassi.

ku
3
kungendavid
318i Touring - 03
Hejsan, som rubriken lyder vart kan jag få tag i fjädrar till en e46a 318i toruing med m chassit, köpte ett par fjädrar men dom sänkte bara 30/30 tyckte inte det var tillräckligt, har sökt på internet och ej hittat några som sänker mer, bilen är en 03a.
ao
37
aonn
325i m-sport bavaria -08
här bör du hitta vad du behöver Länk

ku
3
kungendavid
318i Touring - 03
Har varit där och kollat men står ju inget om m chassi för dom jag köpte nu kostade runt 4 pga jag hade m chassi så var jag tvungen att ha "speciella" fjädrar men om det är så vet jag inte eftersom jag är okunnig inom detta.
Er
434
Erik__W
535i/5 M62B44 -97
530iM -02
325i Touring -89
Annars kan du söka lite på lite på tyska ebay med hjälp av google translate. Det blir i flesta fall billigare och man brukar få grejerna inom en vecka. Dessutom är utbudet större.
ku
3
kungendavid
318i Touring - 03
Tack för tipset! Ska kolla där sen när jag har tillgång till datorn. Någon som vet varför det måste vara speciella fjädrar till m chassit? Eller så har personen jag pratade med fel?
ao
37
aonn
325i m-sport bavaria -08
saxat från länken jag gav tidigare ....... Observera: Millimeter specifikationerna är mätta från standard höjden av BMW:n, om den är utrustad med till exempel M-Tech eller BMW sportdämpning vilket ungefär är 15MM lägre, måste du dra av millimetrarna från specifikationen. T.ex. 40/40MM kommer då bli 25/25MM! Om du behöver hjälp med att ta reda på huruvida din BMW är utrustad med BMW sportdämpning eller inte, tveka inte på att kontakta oss och var god att ha de 7 sista i ditt chassinummer redo så vi kan kolla upp din BMW!

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.