|
|
|
|---|---|
| Hejsan, som rubriken lyder vart kan jag få tag i fjädrar till en e46a 318i toruing med m chassit, köpte ett par fjädrar men dom sänkte bara 30/30 tyckte inte det var tillräckligt, har sökt på internet och ej hittat några som sänker mer, bilen är en 03a. | |
|
här bör du hitta vad du behöver Länk |
|
| Har varit där och kollat men står ju inget om m chassi för dom jag köpte nu kostade runt 4 pga jag hade m chassi så var jag tvungen att ha "speciella" fjädrar men om det är så vet jag inte eftersom jag är okunnig inom detta. | |
| Annars kan du söka lite på lite på tyska ebay med hjälp av google translate. Det blir i flesta fall billigare och man brukar få grejerna inom en vecka. Dessutom är utbudet större. | |
| Tack för tipset! Ska kolla där sen när jag har tillgång till datorn. Någon som vet varför det måste vara speciella fjädrar till m chassit? Eller så har personen jag pratade med fel? | |
|
saxat från länken jag gav tidigare ....... Observera: Millimeter specifikationerna är mätta från standard höjden av BMW:n, om den är utrustad med till exempel M-Tech eller BMW sportdämpning vilket ungefär är 15MM lägre, måste du dra av millimetrarna från specifikationen. T.ex. 40/40MM kommer då bli 25/25MM! Om du behöver hjälp med att ta reda på huruvida din BMW är utrustad med BMW sportdämpning eller inte, tveka inte på att kontakta oss och var god att ha de 7 sista i ditt chassinummer redo så vi kan kolla upp din BMW! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.