|
|
|
|---|---|
|
Hej. Äger just nu en 530i med n53 motorn. Underbar bil. Ägde tidigare en e90 330 med n52 motor och original avgassystem. Ljudet från den maskinen var helt underbar trotts original avgas. Har ni några tips på något system till min e60 som får den låta lite mer? Nu är jag inte ute efter ett bröl system flr att förtydliga :) Var tidigare inne på att sätta dit ett 4 pipigt system men det blir för mycket jobb. Simons har ett rostfritt system för ca 4500kr. Någon som har erfarenhet av det eller är det bortkastade pengar? Tack på förhand | |
| Ta bort sista ljuddämparen bara, ljudet ökar lite och låter grymt.. Lillebrorsan gjorde det på sin. Sök på youtube så hör du skillnaden | |
|
Jo jag har sökt en del sedan tidigare på youtube efter muffler delete. Problemet är dock att de flesta klippwn kommee från usa. Vad jag vet så finns inte n53 motorn där. Jag vet därför inte helt säkert hur der skule låta på min. Trist om man gör ett aådant ingrepp o bilen sedan låter som en traktor :) Vad är det för bil och årsmodell på din brors bil? Riskerarcman inte tappa tryck och hästar om man tarxbort den sista dämparen? |
|
| Lillebror har en 525i år 05. De flesta bmw låter nästan likadant även om det bara är muffler delete. 6an låter lika mkt/lite av en muffler delete, de e skillad i ljud när man byter hela systemet... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.