|
|
|
|---|---|
|
Har kollat alla kablar och dem verkar ok Har mätt spänningen på microbrytaren när jag klickar i den och den går från 0.5V till 0.15 ca. Mäter samtidigt spänningen in till motorn som ska öppna och där är det 0V hela tiden. Sitter det en säkring till öppnarmotorn eller? 0V borde det ju inte vara när microbrytaren trycks in. | |
|
Är du säker på att kablarna är ok? Jag lagade mina och trodde de var av precis vid gångjärnet. Men de visade sig att de största brotten låg längre in nästan inne vid gummitätningen. Det var alltså 2 brott på en kabel. Lödde ena för att sen hitta andra.. Tänk på att knappen signaler går i ena gångjärnet från rutan och låsets går i bagageluckans ena gångjärn. |
|
| hade samma fel som swerico, pga kabelbrott så hade min microbrytare pajat också så den fick jag byta. | |
|
Men jag tror microbrytaren fungerar iom spänningsfallet när man klickar på den. Går slingan från microbrytaren via ett relä till motorn? För jag hör inget relä klicka om det nu ska göra det. Kan kolla alla kablarna igen men är rätt säker på att dem är ok |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.