|
|
|
|---|---|
|
Hejsan Funderar på köpa den här m5an. Jag är just intresserad av den här pga takluckan och färgen. Föll för färgen direkt. Ringde firman och dem sa att dem lämnar inga garantier på den här bilen då den säljs för kunds räkning. De sa även att växellådan har varit bytt på den. Länk Vad säger ni? | |
| En importerad M5:a med tio ägare som säljs utan garantier. Nej tack. | |
| Han sa att man kan köpa till för ca 7000kr | |
| Frågan är varför man skulle vilja köpa en sliten M5:a för 219+7' när det finns andra alternativ. Länk | |
|
Firman ljuger rakt ut. De är lika ansvarig för bilar som förmedlas som de är för alla andra. En firma som håller på med sånt skulle jag aldrig någonsin handla av. Direkt från Motormännen: "Om bilen förmedlas via en näringsidkare blir konsumentköplagens tillämplig" Det innebär att du kan reklamera allt som uppkommer inom 6 månader som inte är normalt slitage. Sannolikt kommer säljaren vägra men du vinner alltid i ARN eller Tingsrätt. Problemet är att du kan stå med trasig bil i ett år först bara. ------- //Lövet |
|
|
Jo men det finns inte i färgen blå med vit skinn :( Andreas jo det är inga problem att vänta 1 år. Men självklart vill man ha en felfri bil |
|
|
Min favoritkombo när det gäller färger också! (Utöver Individual) Men....jag hade nog legat sömnlös med den V10:an som gått 15k mil :/ |
|
|
Länk kul reg skylt på en M5... DEG... /Anders |
|
|
Länk Länk |
|
| Jag vill lägga max 230 k | |
| Pröva prutförmågan på den ena :-) | |
|
Visst är Interlagos snyggt med vitt skinn men kromlisterna gör ändå att den faller bort för mig. Jag hade hellre försökt pruta på den som kostar 269'. Inte så lätt att sälja dessa bilar i dag. ___ //Ulf |
|
| Vet inte vad du tycker om denna blå Länk | |
|
oj den sista såg riktigt läskig ut ... mattbrå.... ny M5 färg :-))) /Anders |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.