|
|
|
|---|---|
|
Hej! En bekant funderar på att byta in sin bil mot denna Länk , några åsikter kring bilen eller företaget ? Med vänliga hälsningar | |
|
Ser fin ut, men om man ändå ska handla en -07 kan man ta en facelift. Bör inte vara dyrare ändå. Man får en trevligare bil för samma pengar. Bara en tanke. Mvh Jonas B |
|
| Satsa på automat. | |
|
Tja, jag skulle kika efter 190hk motorn(dvs faceliften) + även försöka få en vagn med komfortstolarna(världsklass). Mvh Janne. |
|
|
523 (instegsmodell) med komfortstolar (svindyrt tillval) är minst sagt ovanliga. ------- //Lövet |
|
|
Länk Tja, ovanliga visst, men den som letar finner.. Mvh Janne. |
|
|
Just den jag länkade till är visserligen en kombi, men hellre den med komfortstolar än en sedan utan :) Mvh Janne. |
|
|
Jag är lite dåligt insatt i prisbilden på denna bilmodell men man antar att köparen har fördjupat sen tillräckligt och jämfört utbudet prismässigt för att tycka att denna motsvarar förväntnigarna-komfort och körglädje. Men visst facelift, automat och all möjlig komfort är inte fel , men till vilket pris ? Vi vet ju inte slutpriset. Men bilen verkar kanonfin. mvh |
|
|
5 välinvesterade tusenlappar är det nog mot den översta. Spännande kombo med komfortstol och manuell låda. ------- //Lövet |
|
|
Absolut välinvesterade om man uppskattar en Tourings praktiska egenskaper. mvh |
|
|
Tjena! Tycker själv att han gav för mycket. Sålde själv min 530i M fullutrustad + sv-såld för 110.000. Slut priset för 523 som han köpte hamnade på 105.000. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.