|
|
|
|---|---|
|
Hej! Är bara lite nyfiken på om det är fler som liksom jag läser recensioner av bilar fastän man redan har beställt en ny? T ex står det här i aftonbladets senaste test (A6, V70. E-klass samt femman) "Alla i testlaget väljer BMW före Mercedes. 5-serie är en lyckad mix av sport och komfort." "Styrningen i BMW 5-serie är exemplarisk, avslappnad men ändå vass och exakt. 520d Touring är en njutning att köra längs vägen upp mot gränsen." (är xdrive de kör) "Om pengarna inte hade betydelse skulle BMW 520d Touring vinna testet." jaja, man får väl betala om man ska ha det bästa...? | |
|
Jag är också sådan. Jag har precis beställt min 520d touring -14 för ca 1 vecka sedan. Men sitter o letar info om LCI och så. Men har inte hittat så mycket. Älskar och läsa tester av bilar och se jämförelser med andra modeller och märken. Den artikeln du pratar om har jag sett men kräver Plus på Aftonbladet vilket jag inte har :-( Har sökt på andra tidningar men inte hittat nåt. |
|
|
Nej, det finns märkligt lite material om LCI på nätet. Men om ni inte redan gjort det så kolla runt här på forumet. Många av oss har skrivit om våra LCI-bilar. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.