AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
2.219

Beställt ny F11 men undrar om Navi paketet till nya F10/F11?

Cr
1.095
Craile
BMW 520da Touring M-Sport -14
Hejsan.
Har beställt en ny F11 520d nyligen.
Har inte valt till Navi paketet. Men läste att man ska kunna läsa DVD skivor för musik och video.
Menas det att man kan titta på tex film i navin?
Och vad mer än själva Navi får man?
Hårddisk att lagra musik på ingår. Provade aldrig att kolla på DVD när jag körde - blev ändå till att ha separata enheter i baksätet än att försöka kika på en liten 9-tums skärm där framme.
Go
1.567
Gorban
V90 D5 AWD Inscription -17
F20 118d M Shadow -18
Med navipaketet får du även BMW apps som gör att du kan ansluta en telefon via USB och köra ett antal appar på bilens skärm. Funkar med iPhone än så länge men stöd för Android är på väg. Du kan även beställa till internet och mer avancerad trafikinformation, RTTI.
Ja du kan se på dvd-film i navin. Dock bara när bilen står still. Jag har löst det med dvd in motion som jag betalade en slant för (kommer inte i håg men kan kolla upp på kvittot) och sedan funkar dvd i fart. Att jag köpte upplåsningen för dvd är såklart inte att jag tänker köra bil och se film samtidigt. Men när ett av mina barn sitter fram är det verkligen smidigt att kunna slå på en film i navi-fönstret som hon kan titta på film under färd.

Vi ska åka till Österrike v44 och då tror jag funktionen kommer vara guld värd :)
En länk också Länk
Väldigt bra service och snabb hantering. Jag beställde och fick filen som man bränner på dvd och stoppar in in bilen på returnerande email. Hade lite frågor efteråt och dom svarade omedelbart.

Så dvdinmotion vågar jag rekommendera till andra
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Har också använt dvdinmotion med framgång.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.