|
|
|
|---|---|
|
Hej, hittade en intressant BMW 320 x-drive på blocket. Enligt säljaren har den idag gått 9100 mil. Enligt den info jag fick fram har den gått nått helt annat. Är den någon som kan kolla om ni kommer fram till samma som mig? Länk | |
| Verkar vara nyimporterad iaf. | |
|
Verkar lite väl dyr. Skulle ge något helt annat för den. Verkar ju inte ens ha 2 zons klimaten som ju i princip alla har. Saknar ju även automat som jude flesta sådana bilar har. |
|
|
Det där är inte automatisk klima ens utan helt manuell. ------- //Lövet |
|
|
Fick du fram den informationen via garantiutdrag från BMW? I så fall är den med 100% sannolikhet mätarjusterad! Majoriteten av alla nyimporterade bilar är just skruvade och/eller krockade lik, för att någon vill tjäna pengar på andras okunskap. Bilen är för övrigt med god marginal den billigaste 320d xDrive Touring under "10 000 mil" på Blocket. Den näst billigaste kostar 195 000 (56 000 kr mer) vad jag kan se. Gissa varför. |
|
|
"Majoriteten av alla nyimporterade bilar är just skruvade och/eller krockade lik, för att någon vill tjäna pengar på andras okunskap." Den meningen var väl ändock en mycket stor överdrift! Däremot är det ju väldigt trist om det är som TS skriver angående denna bilen och även en del andra, men att majoriteten skulle vara skruvade är ju dock inte sant. Det finns väldigt många seriösa importörer, både privatpersoner och företag. /Anders |
|
|
Jag omformulerar mig. Majoriteten av alla skruvade, krockade, vattenskadade och/eller brandskadade bilar är importerade. Tyvärr är det så. Även om det såklart finns seriösa finns det även en mängd oseriösa importörer som förstör marknaden. |
|
| Jag skulle nog vilja hålla med Epsilon, iaf om man ser till treserie nyimporterade dieslar. Jag ägnade en del tid åt att kolla just sådana..Jag har inte kollat upp bilen i länken, men jag skulle bli riktigt förvånad om den är ärlig. | |
| Annonsen borta :) | |
| Reg nr? | |
|
Ja Epsilon, det blev ju en väldig skillnad på innebörden av din mening när du omformulerade dig. /Anders |
|
| Precis som Lus säger. Så är många nyimporterade 3-Serie dieslar tyvärr skruvade. Skulle ALDRIG köpa en import bil. Har haft det och längtar inte tillbaka! | |
|
Vad var problemet med importbilen? Gör man inte sin hemläxa är det klart man kan åka på en nit men att avfärda dem bara sådär är väl lite hårt? Men visst, nyimporterade bilar som säljs vidare direkt luktar skumt... |
|
| U YG474 | |
| UYG474 UYG 474 verkar ha fått en ny ägare 2013-10-14. Tragiskt. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.