|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Ni verkar ju inte va några raketforskare här! Tänk lite Han sätter ut en som han säger fin E60 M5 för 165.000kr, och efter några timmar sänker han den till 120.000kr haha Så ni tror han tänkte att fan får ju inga svar för 165 så provar 120k? Han skulle ju blivit överöst med folk som vart sugna på den för 165 |
|
|
Lus, du har väl tillgång till ISPA , kan inte du för skojs skull kolla historiken? Min bil: Länk |
|
|
Janne86: varför finns AP ju just för att kunna ta hjälp av varandras kunskaper bolla ider kring ens köp.. Jag har har alltid kolla med AP innan jag har köpt bilar är jag mindre smart för det? Såna typer som du och kommentarer stör mig som bara den varför skriva på nedvärderande sätt? "Att ni ens orkar skriva om denna och tro det kanske är riktigt haha Säger ju mer om er än den som lagt ut den" "Ni verkar ju inte va några raketforskare här! Tänk lite" |
|
|
Ja och här kommer texten som du inte tog med och som borde va hjälp nog för att förstå hur det ligger till, så slipper folk ens tro det kan va en tidig julklapp som han "skänker" bort "Han sätter ut en som han säger fin E60 M5 för 165.000kr, och efter några timmar sänker han den till 120.000kr haha Så ni tror han tänkte att fan får ju inga svar för 165 så provar 120k?" "Han skulle ju blivit överöst med folk som vart sugna på den för 165" |
|
|
Du behöver inte ens yttra dig i tråden om du nu inte har något konstruktivt att tillägga. Du har ju inte en sportslig chans att veta hur säljarens situation ser ut, alltså; inte ens KANSKE. Vem fan vet om "Michel" måste ut med 120k till mafian pga. obetalda pokerskulder och tänkte att han skulle tjäna lite på det 'while doing it' så han sålde sin M5a till en början för 165k. När han väl insåg att lånehajen stog utanför dörren hans så sänkte han direkt till 120k bara för att bli av med skrället. Sen om det är ett bra köp eller inte, det kan vi enbart spekulera om här. Men tråden var väl mest till för att folk skulle få en bild utav vad det var för bil, därav att folk la upp så mycket info om den som dem hittade. Inte för att du ska sitta här och tjafsa och drabbla över vad du tycker om oss som talar/skriver om det, din mupp. 6cylpower |
|
| :) | |
|
hehe Fingerspitzgefühl. |
|
Karl-Hilding |
Santrik: Du har sett för många C-filmer... |
|
Eller för många P-filmer (hehe).. Du som läsare får ta det jag skrev med en nypa salt men samtidigt ville jag iochmed överdriften framföra att man kan omöjligen veta vad i fanders namn som försigår i säljarens huvud. 6cylpower |
|
| Myten om att folk med skulder "skänker" bort saker på blocket borde varit död för länge sen. Det funkar liksom inte så i verkligheten. | |
|
Någon som känner till denna Länk ... extremt lite mil... /Anders |
|
|
Det är min gamla, sålde den för ett år sedan, då hade den gått 3100 mil. Absolut toppskick, endast en gammal "gubbe" som ägare före mej . Service: 2009-06-24 1380 mil 2011-04-26 2174 mil 2012-09-05 3023 mil |
|
|
Ligger en m5:a ute för 159' nu, kommer man se dem för 149' i sommar? Länk |
|
|
Kommer inte vara några problem att hitta billiga bilar, det finns det alltid. 15 ägare, krockad, skruvad, stulen, oservad, ja listan kan göras lång. Fattar inte varför man kollar billigt, kan man inte lägga upp 200-250k för en M5:a ska man ha en annan bil, dom är DYYYRA i drift. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.