|
|
|
|---|---|
|
Laddade hem denna igår Länk och testade lite. Fungerade hur bra som helst, såg på en karta hur man gasat, bromsat, hastighet, rattvinkel etc. Är gjord för att köra bana såklart, men jag var tvungen att testa på väg hem från affären och när jag kom hem kunde jag analysera hemresan. :) När man har appen igång får man upp det i iDrive-menyn och kan välja att starta inspelningen. Under tiden kan man välja att ha en G-mätare i iDriven, ganska kul ploj men inte något jag tittade på så mycket.. Kräver BMW Apps i bilen och för oss som inte bor i USA får man ställa om telefonen temporärt för att kunna ladda hem appen (instruktioner i tråden som är länkad). Finns vad jag vet bara till iPhone (funkar BMW Apps med andra telefoner?). Tror den är rätt kul vid bankörning för att kolla bromspunkter, växelval, jämföra med andras varv osv. | |
|
Bumpar lite om nån har missat som är intresserad. Har testat den ett par gånger, funkar riktigt bra. Kul grej! Får se om det blir att testa bilen på bana nån gång, då tror jag appen kommer riktigt till sin rätt. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.